Zondag 4-12-2011

vrijdag 20 januari 2012


Mijn eerste redelijk goede nacht in het ziekenhuis! Wat knap je daarvan op! Na het ontbijt en het infuus wat gewandeld, tv gekeken, op de laptop gezeten en gerust. De dokter kwam hier ook nog langs met goed nieuws. De nier werkt goed er zijn goede verbeteringen te zien en de wond ziet er ook heel goed uit. Ik mag langzaam aan de plakkers die er nog op zitten eraf gaan weken onder de douche. Hierna naar mijn vader gelopen en weer terug.

Rond een uur of 13:00 kwam mijn meisje langs want ik zou het afscheidspraatje krijgen. Wat ik moet doen thuis aan zelfcontrole en waar ik op moet letten.
Ik moet elke dag mezelf wegen, temperatuur opnemen en mijn bloeddruk controleren. Daarnaast genoeg drinken 2 á 3 liter en heel hygiënisch leven. Het is allemaal wel erg veel. Ook dingen waar je normaal niet over nadenkt, moet je nu goed op bedacht zijn. Pfff Dat wordt wel weer erg veel wennen. Daarnaast heel constant en precies mijn medicijnen nemen.

De rest van de dag veel gerust en af en toe wat rondgelopen. Het voelt allemaal veel beter als gister! Jeeej! J
Toen iedereen naar huis was kon ik niet op mijn bed blijven zitten. Heb totaal geen rust en ben erg veel aan het rondlopen. Ik moet er een beetje uitgezien hebben als een gevangen ijsbeer. Elk half uur was ik wel een rondje aan het lopen. Waarop de verpleging zei dat ik niet te actief moest worden en rustig aan moest doen. Ze begrepen het wel dat ik niet op mijn kamer wou zitten.

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP