Vrijdag 9-12-2011

zaterdag 21 januari 2012


Vanochtend opgestaan voelde me erg opgelaten en voelde me goed. Vandaag zou een mooie dag gaan worden! Mijn plan van vandaag was buiten lopen! Leren en blog schrijven! So bring it on!! J
Beneden lekker mijn 2 ontbijtjes genomen het is toch echt wel relaxed om niet meer te hoeven denken aan wat ga ik eten en hoeveel “punten” hou ik nog over. Dames ik weet nu hoe jullie je voelen tijdens het lijnen!

  • Temperatuur 37,2 graden
  • Gewicht 75,6 kg
  • Bloeddruk 130/80
  • Hartslag 100

Ik voel me net een vliegtuig die je start... eerst een hele checklist doornemen en controles of alles goed is voordat je opstijgt! Vleugels aanwezig … check, piloot aanwezig check, deur dicht … check alles klaar mooi gaan!
De gehele dag ben ik lekker bezig geweest met van alles. Beetje leren beetje blog schrijven beetje dit beetje dat. Op 1 of andere manier is het heel makkelijk om de dagen tot nu toe door te komen. Ook al klinkt alsof ik helemaal niets doe gaan ze toch snel voorbij. Geen idee eigenlijk hoe dit komt. Misschien omdat veel dingen meer tijd kosten dan normaal. Maar de dagen gaan (te) snel.
Vandaag heerlijk buiten gelopen! Het was tot de hoek en weer terug maar toch het was lekker om weer buiten te zijn! J Het is toch een heel ander gevoel te weten dat je niet thuis hoeft te zitten en naar buiten dingen kan doen! Nu moeten we dit gaan uitbreiden! Steeds verder maar wel goed luisteren naar mijn lichaam!

Vandaag een verassings bezoek gehad van mede hardlopers was erg gezellig maar ik merkte dat ik niet zo super was als ik wou L. Maar heerlijk gezeten en al zitten bedenken hoe het zou zijn om weer te gaan hardlopen! Lijkt me heerlijk weer alle frustraties eruit kunnen gooien maar eerst echt het groene licht van de dokter!

S ’avonds kwam een groot deel van de familie langs! Gezellig en druk het rare was ik kon dit veel beter aan dan vanmiddag. Het was ook lekker om mee te kunnen eten van de snacks op tafel! Tot mijn grote verbazing is chips niet eens lekker met zoveel zout! Haha, dus heerlijk aan de ongezouten nootjes gezeten wat ook beter voor je is.
Mmmmm nu een heerlijke dag afsluiten met een heerlijk diepe slaap

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP