Dinsdag 6-12-2011

zaterdag 21 januari 2012


Na een rare maar heerlijke nacht ( ik had wat moeite om in slaap te komen) ging om 7:55 gaat de wekker medicijnen medicijnen! Ik heb besloten om (nog) niet de tijden van mijn medicijnen te veranderen. Maar om eerst een goed vast schema te krijgen. En ik ondervond in het ziekenhuis dat het eigenlijk wel een lekkere tijd is om wakker te worden en rustig aan naar beneden te gaan een ontbijtje te maken en dan m'n pillen te nemen. Om 8:30 volgende medicijn alarm nu de afweer onderdrukkers. Hierna de ochtend ronde gehad van al m'n medicijnen.

Hierna voor het eerst zelf controle doen op temperatuur en gewicht. Spannend! Ik voel me goed maar dat kan nog steeds wijzen op problemen innerlijk.

  • Temperatuur ….. 36.1 graden ok
  • Gewicht…. 76.7kg ok van de diĆ«tiste mag dit wel naar de 80 tot 85 kilo. Dit schijnt met mijn lichaamsbouw en gewicht het ideale gewicht te zijn.

Jeeej helemaal goed! Pfff wel spannend hoor dit moet ik dus elke dag doen minimaal 3 maanden! Nouja zo hou ik het wel zelf in de hand!
De rest van de dag stond in teken van uitrusten en af en toe wat bewegen. 

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP