Week 5

vrijdag 27 januari 2012


2 januari 2012 t/m 8 januari

Pfff De laatste 2 weken waren zwaar! Nu klaar en gaan geen gezeik …. Pfff ik voel me incompleet.. wat verdwaasd niet mezelf. M'n lichaam voelt niet meer van mij en ik ben heel erg gefixeerd op alle pijntjes en dingetjes die ik voel. Ik heb het gevoel dat ik in zoveel dingen helemaal de weg kwijt ben. Dat ik niet meer links of rechts kan kijken zonder dat ik even naar m'n lichaam moet kijken. Of even moet checken hoe ik me voel
Ik voel mezelf niet meer ik wil los ik wil weg ik wil knallen met hardlopen of op de fiets ik wil gewoon lekker mezelf zijn! Zelf leven zelf zijn zonder al het gedoe… ik wil wil wil …
Nee ik moet niet zeuren het had zoveel anders kunnen zijn. ik ben zeker wel dankbaar voor wat er is gebeurd dat ik heb ontdekt dat ik echt een geweldig hechte familie heb. Ik heb ontdekt dat het leven ondanks alles echt nog wel mooi is maar je moet het wel vinden. Ik heb zoveel gezien.
Maar op dit moment is het gewoon even genoeg… en zou ik gewoon zout willen eten. Zou ik in de bus willen stappen en naar een ander leven willen reizen.
Ik moet hiermee leren leven maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren. Hiervoor ga ik ook met een maatschappelijk werkster praten in Leiden. Om me te helpen alles een beetje op een rijtje te krijgen.

Nu moet je niet denken dat ik constant down ben en bij de pakken neer maar het overheerst wel heel veel mijn gedachten gang maar niet mijn dag en gedachten.
Ik heb ook echt de heerlijkste dagen met m'n ouders, vriendin, zusjes, vrienden en/of familie. Lekker zitten, praten, lachen, huilen, kibbelen, koken en genieten. Dat is wel 1 van de leukste dingen die ik heb ontdekt van het hele verhaal. Ik geniet van koken en daarmee bezig te zijn! 

Deze week lekker geen controle! Voor het eerst 1x in de 2 weken. Omdat het goed gaat! Heerlijk om te horen! Maar ook wel weer spannend.
Deze week voelde meer als een nieuwe start met alle downs die je zou verwachten.. maar ook heerlijke ups genieten van loopjes door heel Haarlem. 

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP