Woensdag 7-12-2011

zaterdag 21 januari 2012


De nacht was dit keer beter het lijkt wel alsof de wond met de dag echt veel minder pijn gaat doen. Lekker! Vandaag voor het eerst urine verzamelen, want ik heb morgen mijn eerste controle op polikliniek in het LUMC. Na mijn gebruikelijke medicijn en ontbijt ronde weer de zelf controle.


  • Temperatuur …. 37.3 graden..
    • Het zit nog onder de 37.8 graden wat wordt aangeduid als koorts maar ik vind het veel verschil met gister 1,2 graden. Waaah eng is dit iets slechts? Is dit nu waar ze voor waarschuwden? Moet ik ze nu bellen?Wat wat wat nu? Na overleg met m'n moeder ik ga over een uur weer controleren nu eerst douche en aankleden en even rustig zitten.
  •  Gewicht ….76.8kg ok


Maar wat gaat dit in je hoofd zitten. Deze dingen kunnen wijzen op afstoting of gewoon op je dagelijkse opwarming van je lichaam na je slaap of je hebt op 1 oor gelegen waardoor je binnenoor heel warm is geworden. Allemaal dingen die het ook kunnen zijn… om gek van te worden
Een anderhalf uur later was het 36.6 graden! Geruststellend! Maar toch aangeslagen van hoe en wat …Het maakt je toch erg onzeker over je toekomst en de dingen die komen kunnen. 

De hele dag heerlijk in een pot geplast wat de bedoeling is is dat ik 24 uur (8:00 tot 8:00) urine spaar en hiervan dan een potje meeneem. Het blijft raar en er gaat niets boven gewoon in het toilet plassen!

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP