Maandag 27-2-2012

maandag 27 februari 2012


Zoals misschien wel tussen de regels te lezen was gister. Was het niet mijn beste dag/bui en daardoor ook niet echt een lekker blog bericht om te lezen vandaag een herkansing. Vorige week was een heerlijk week met hans Liberg als toppunt! 

Vandaag dan weer aan het werk geweest waarbij ik ook echt heb kunnen werken in plaats van m'n computer updaten en een email schrijven naar mijn collega’s. Ik heb heerlijk aan 2 problemen kunnen werken en ben hier 2 uur mee aan de slag geweest! Het voelt echt weer heerlijk om mijn hersenen zo op die manier te kunnen laten gebruiken. Het is vermoeiender dan ik besefte maar wel een enorm voldaan gevoel erover. Het is ook heerlijk om te merken hoe mijn baas ermee omgaat ongeveer iedereen die ook maar een stap de kamer in zet krijgt de vraag ben je ziek. Om gek van te worden maar geweldig om mee te maken!

Vandaag was ook de 3de achter een volgende dag dat ik een hele goede bloeddruk had 131/78. Bij 5 dagen achter elkaar een onderdruk onder de 80 mag ik stoppen met 1 bloeddruk medicijn! Dus nog 2 dagen te gaan! Dan worden het 19 pillen die ik op een dag slik i.p.v. 20!

Vandaag een kleine planning gemaakt van de rest van de week! Ik een planning maken? Echt wel! Ik ben nooit zo goed geweest in plannen, ik kon nooit zeggen wat ik over een uur aan het doen zou zijn en wat mijn plan voor een dag was. Ik kon zomaar op mijn fiets stappen en gewoon een stuk gaan fietsen.
Nou dat heb ik vandaag ook gedaan! Ik heb na mijn werk een uur lang even gerelaxt en toen ( met wat aanmoediging van m’n moeder) mijn fiets gepakt en een groot stuk gefietst. Geen idee waar ik heen zou gaan. Maar na een aantal doelloze bochten bleek dat ik al een stuk van de halve marathon van Haarlem aan het fietsen was. Toen maar het grootste deel van het parcours gefietst. Eigenlijk best raar zo kan je het hele stuk lopen op een snel tempo en nu op de fiets zit ik af en toe te hijgen na een heuvel en ik ga niet eens hard. Maar de weg naar beneden was dan echt heerlijk de wind over m'n bijna kale hoofd … Brrr maar wel de gedachten even stil even alleen zijn.
Alle support van iedereen is geweldig en ook hoe ik nu thuis kan zijn en de steun van ouders en vriendin is echt overweldigend maar waar denk ik mijn bleeh gevoel van de laatste paar dagen vandaan kwam was ook de drukte constant mensen om je heen die op je letten en die naar je kijken of alles goed gaat.
Het is niet zo dat ik het niet wil uitleggen hoe ik me voel en wat er allemaal is gebeurd en ook zeker niet dat ik niet dankbaar ben voor alle steun maar blijkbaar moet ik vaker mijn eigen wereldje en rust opzoeken!

Aankomende donderdag zijn er precies 3 maanden voorbij en mag ik in principe weer een groot portie meer en is de meest kritieke periode voorbij! Geweldig veel zin in! 

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP