Week 12

zondag 26 februari 2012


Week 12

Na de drukte die ik me de afgelopen dagen allemaal heb gemaakt om mezelf en om alles om me heen - ook wel de negatieve gedachtes en gedoe - was het deze week mijn doel tot rust te komen en weer meer te gaan genieten van de dingen die gebeuren en die ik zelf in gang ga zetten/heb gezet! Zoals; mijn nieuwe huis, sponsoring, genieten van de mooie dingen die langskomen! Ik denk dan ook dat dit een heel korte blog gaat worden J

Nou met genieten begon ik op maandag! Oftewel … Chil! Mijn ouders kwamen terug van hun relax weekendje. Dus schoonmaken en zorgen voor het eten stonden op mijn lijstje voor vandaag. Nou daar was ik heel snel klaar mee. De rest van de dag heb ik eigenlijk heel rustig zitten genieten van muziek en van bezig zijn met het sponsorproject!
Dinsdag was een spannende dag. Op mijn werk had ik een gesprek over hoe ik weer zou beginnen met werken. Hoelang, wanneer en onder welke omstandigheden. Spannend, maar het werd me heel snel duidelijk dat de dingen die ik graag wil bij mijn terugkomst geen belemmering of problemen waren voor hen. Geweldig hoe daar wordt omgegaan met mijn omstandigheden! De rest van de dag ging heel snel voorbij. Ik was best moe en voelde me opgelaten over m'n werk. Ik ga maandags en donderdags werken en in het begin maximaal 2 uur, waarbij ik heel goed op mezelf moet blijven letten! Het probleem is dat ik vaak te laat merk dat ik in het rood ga lopen.
Woensdag was een rustige dag, heerlijk relaxed. Het is precies 12 weken geleden dat ik geopereerd ben en het is echt geweldig hoe het gaat! Moeilijk met stukken, maar soms had ik verwacht dat het nog moeilijker zou gaan! Het beeld dat ze schetsen in Leiden is aardig terughoudend. Gelukkig heb ik dat niet heel erg mee hoeven maken en kon ik snel weer beginnen met het opbouwen van m'n 2de leven!
De dag ben ik eigenlijk grotendeels bezig geweest met voorbereiden voor werk, een nieuwe fiets zoeken, papieren in orde brengen voor m'n huis, nadenken en gespannen zijn voor morgen! Wat gaat er allemaal gebeuren, hoe gaat de treinreis, is er geen drukte? Krijg ik geen last van dingen of hoe reageren mijn collega’s...? Ben ik de volgende dag niet gesloopt en is het niet nog teveel…?
Donderdag begon m'n dag met PILLEN: oe wat toevallig! Hierna heb ik alles gepakt en klaargemaakt om naar werk te gaan. Op naar de trein, daar de rustigste coupe gepakt. Zit er geen zieke tegenover me? Rustig zitten en genieten van heerlijke piano Disney muziek! Je kunt zeggen wat je wilt, maar het werkt geweldig op je humeur en een beetje op de spanning! Op m'n werk aangekomen werd ik gelijk heel lekker ontvangen en ben ik begonnen met een mail sturen naar m'n collega’s. Dit om duizenden vragen te voorkomen, waarbij sommige toch emotioneel zwaar zijn. Daarna heb ik met m'n collega’s geluncht en een aantal andere collega’s kwamen even langs om te vragen hoe het ging. Uiteindelijk heb ik bijna 2 uur gewerkt en een half uur geluncht! Ik voelde me lekker het was gezellig als vanouds, maar ook spannend. Tijdens de reis erheen heb ik ook gehoord dat ik morgen het contract voor mijn huis kan tekenen! Heerlijk, alles gaat gewoon lekker vandaag en het leukste moet nog komen! Vanavond ga ik naar Hans Liberg! Ik vind hem echt een kunstenaar in humor en op de piano! De avond was echt geweldig! Heerlijk gelachen en genoten van de voorstelling zonder al te veel aan alle dingen te denken!
Vrijdagmiddag heb ik het contract van mijn nieuwe huisje getekend en gelijk rondgekeken wat er moet gaan gebeuren en wat ik precies wil. Pfff veel om over na te denken en er moet echt veel gaan gebeuren! Schoonmaken en schilderen vooral! Maar eerst m'n oude kamer leeghalen en schoonmaken.
Zaterdag begon lekker rustig, waarna ik mijn huis ging laten zien aan mijn zusjes en nog een keer goed heb gekeken wat er allemaal moet gebeuren. Daarna de stad in met mijn zusje en vriendin. Tijdens het shoppen merkte ik dat ik het best zwaar had. Ik liep niet in het rode, maar was gewoon moe, zware benen. Vroeger kon ik dan doorzetten, maar dit keer lukte het niet. 'S middags het huis aan mijn ouders en vrienden laten zien. Hierna lekker thuis gezeten en gerust!
Zondag was een drukke dag: m'n oude kamer compleet leeggeruimd en opgeruimd. Alles naar m'n nieuwe berging verplaatst.

Op dit moment ben ik moe maar voldaan. Het was echt een rustige week. Ook al betreur ik het dat ik deze week niet echt heb gesport. Maar ik ben elke dag wel goed in beweging geweest. Maar volgende week gaan we er weer voor sporten en opbouwen! Ook beginnen met werken aan mijn huis; schuren schilderen en wat nog niet meer! Het wordt een drukke week. Kijken hoe dat gaat.

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP