Week 11

maandag 20 februari 2012

Zo de afgelopen week was het een niet zo goed einde. Ik had een baal bui en ook. Het crosstrainen hielp enigszins tegen de bui maar m'n energie raakte heel snel op, doordat het emotioneel allemaal werd weg geslurpt. Die avond ben ik naar m’n zusje gegaan. Daar heerlijk gegeten en film gekeken. Op de terugweg naar huis kwam ik er achter dat m'n energie niveau zat ver in het rood. Ik had het gevoel dat ik oververhit was terwijl het buiten vroor. Ik voelde dat m'n hartslag enorm hoog was. Pfffff toen maar gevraagd of mijn vader mijn vriendin naar huis kon brengen. Ik zag mezelf niet met die ijzel en een super korte concentratie gaan rijden.

Die nacht goed geslapen ook al met grootste moeite in slaap gekomen. Met een hartslag van 100+ is dat toch echt een ander verhaal!
Maandag het zou een spannende dag worden! Iemand van de Nierstichting zou langskomen om te praten over de mogelijkheden van sponsering. Wat zeg je nu sponsering? We ( m’n pa en ik) willen met het project New York 2013 meer doen dan alleen maar hardlopen. We willen ons laten sponseren voor de Nierstichting. Hiernaast willen we ook meer bekendheid geven aan donatie's bij leven en bij dood. Maar meer hierover komt nog wanneer we de lijnen wat duidelijker hebben.
Het gesprek was gezellig en goed! Het bleek dat de ideeën en de dingen die we al gedaan hadden eigenlijk het gene was wat ook door hun zou worden aanbevolen. Ze gaan een pakket opsturen met spullen om mee te kunnen beginnen!

Verder de gehele dag ongewild rustig aan moeten doen. Bij h et minste of geringste een hartslag van hoog! Bij het meten ’s ochtends was hij 114… waar hij normaal tussen de 75 en de 85 zit. De nadelen van in het rood lopen gister…. Bleeeh!! Stom gedoe. Vroeg naar bed maar! Ik moet echt beter gaan opletten wat ik doe en hoe ik mijn dagen invul! Vannacht wel goed in slaap gevallen!!

Dinsdag was het stukken beter! Nog niet zoals het was maar stukken beter! M'n hartslag was redelijk normaal 89 bij de meting. De hele dag rustig aan gedaan. In de middag ging ik lekker een stukje fietsen heerlijk! Camera mee mocht er iets zijn wat de moeite waard is te fotograferen… Ik was nog geen 15 minuten rustig fietsend de deur uit of een lekke achterband! Nee toch mega irritant. Wil je eindelijk wat doen… Opgehaald door m'n pa met de auto … een beetje een baaldag dit … maar wel 1 in het teken van bijkomen.

Nieren je komt ze ook overal tegen!
Na een goede nacht toch weer wakker geworden met een hoge hartslag! Pfff gelijk maar kijken naar mijn waardes alles perfect zelfs mijn hartslag… hij voelt alleen zo hoog! Na douche en trap op en trap af weer gekeken hartslag 125 …pff te hoog niet lekker hoog! Gaat dat echt nog wel naar beneden ooit? Vandaag wel weer lekker naar buiten fietsen samen met m'n pa en ook lekker door de stad gebanjerd.
De nacht was een ander verhaal ik zat erdoorheen ik was kapot! Ik wou niet meer het voelde allemaal alsof ik het niet meer aankon dat eindelijk na 7 maanden van ziek zijn, transplantatie en revalideren mijn wil gebroken was. Dat de deur die mij overeind hield nu open gevlogen was en alle shit over me uitgooide. Bleeeh! Alles raakte me alles was teveel… Toch nog goed met mijn vriendin kunnen bellen en een heel stuk rustiger kunnen slapen!

Donderdag Yehaaa wat een verschil met gister ( nacht). Ik voelde me sterk en goed! Vandaag ga ik kijken naar mogelijk mijn nieuwe kamer! Ik heb er zin in! Het voelde allemaal wel lekker maar ergens tussen mijn oren sluimerde de gedachten van niet teveel niet teveel doen.
De woning was mooi en groot! Veel van wat ik in een woning wil zit erin! Het staat niet te ver van de stad en heeft ook Ov in de buurt! Nou perfect toch! Ik moet voor morgen 12 uur beslissen wat ik wil… Ondanks alles is het wel twijfelen … is het niet teveel, te duur of te groot. Ik ga er een heerlijk nachtje over slapen!

Vrijdag: Ik heb de woning genomen en ik sta eerste op de lijst dus 90% zeker dat ik hem krijg. Hierna komt er een controle op mijn gegevens en als alles goed is krijg ik de sleutel! S ’middags ben ik naar de stad gegaan met mijn vriendin. Met wat pauzes toch wel de hele dag door de stad gebanjerd op en neer de winkelstraat door. Gezellig, vermoeiend maar zeker de moeite waard!
We gaan ervoor! 
Vandaag gingen ook mijn ouders een weekendje de deur uit. Even met zijn 2en zijn en bijkomen! De hele dag in de weer geweest. Ook de spullen van de Nierstichting zijn binnengekomen! Nu heb ik er helemaal zin in! S ’avonds kon ik echt wel merken dat het weer een redelijk drukke dag was maar niet zo erg als afgelopen zondag gelukkig. Voor de zekerheid maar ook omdat ik benieuwd was m'n temperatuur genomen... 36,3 graden. Helemaal goed dus! Verder gebeld met de Arbo arts. Ik mag weer werken! In het begin dinsdag en donderdag 1 a 2 uur in de week. Nu overleggen met mijn werkgever hoe we dat gaan oppakken!
Na een heerlijke nacht… het wisselt toch sterk tussen goede en slechte nachten! Was het zaterdag ( werkelijk?? :P) Het zou vandaag een rustig aan chill dag worden met veel gehang, kijken naar spullen voor mijn kamer en s ’avonds gezellig mijn zusje op bezoek voor mijn zelfgemaakte zoutarme pizza!

Zondag gingen mijn zusjes en vriendin naar de huishoud beurs ( jawel! ). Ik was bijna de hele dag dus alleen thuis. Pfff na een paar uur nuttig bezig zijn geweest merkte ik dat ik meer afleiding nodig had… of eigenlijk betere of geen idee. Ik ben toen wat gaan kijken naar spullen voor m'n kamer en bedenken wat voor kleuren etc. wil hebben. Pff dit wordt ook nog een groot project allemaal leuk maar wel spannend!
De gehele dag eigenlijk opzoek geweest naar afleiding of dingen te doen. Alles wat ik wou lukte niet of maar half. ’s Middags lekker een stuk gefietst even mijn hoofd leeg.
’s Avonds gezellig met de huishoudbeurs bezoekers gegeten. Hierna m’n vriendin naar het station gebracht… De eerste nacht sinds lange tijd weer echt helemaal alleen… benieuwd…
Het viel allemaal mee het was in bed gaan liggen en ik sliep al heel snel voor de helft … drie kwart.
Een lekkere nacht

Het was een week van ups en downs.. Maar uiteindelijk wel een goed gevoel over!

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP