Donor Kant: Week12

zondag 26 februari 2012


Deze week was een rustige, alhoewel!!
Maandag was nog een deel van het weekend in Bergen. We zijn Naar Bergen aan Zee gereden en hebben een flink stuk langs de kust gelopen. Het was aan de koude kant als je tegen de wind in liep. Met de wind mee kregen we het weer warm.
Dinsdag was een rustige dag.
Woensdag donderdag en vrijdag weer enkele uren naar school geweest. Nog geen les gegeven maar wel zaken als planners, schoolonderzoeken en proefwerken gemaakt. Dat verlicht mijn invallers iets.
Vrijdag met mijn leidinggevende afgesproken wat ik na de vakantie ( dat wordt de komende week) zal gaan doen. Klas vmbo-t 4 wordt de eerste klas die ik ga overnemen. Het is niet de makkelijkste klas, maar de schoolleiding vond het deze klas het belangrijkste om mee te starten. Daarnaast ga ik enkele uren huiswerkklas geven samen met een andere leerkracht. Elke week gaan we evalueren hoe het gaat. Een schooldag vraagt zoveel energie dat ik weinig tot niets over heb voor andere zaken.
Ik ben nu drie weken naar school geweest, de eerste week ging goed, de tweede was zwaar, de derde was wat op en neer.
Op vrijdag heeft Tim de sleutel van zijn nieuwe woning gekregen. Samen met Mirjam en Tim zijn we door het huis gelopen en de punten aangegeven die verbeterd moeten worden.
Zaterdag geen bijzondere zaken gedaan.
Zondag hebben we, Tim, Mirjam, Marijke (mijn vrouw) en ik de kamer van Tim leeg gemaakt en de spullen weggebracht naar zijn nieuwe woning.
Dat was voor mij een zware inspanning, maar na 2 uur op de bank gezeten te hebben kwam de energie weer een beetje terug.
Deze week geen sport gedaan, maar door het zonnetje van de afgelopen dagen en de daarbij lekkere temperatuur krijg ik weer zin om wat buiten te gaan lopen in plaats van de crosstrainer binnen. Wie weet gaat het er de komende week van gebeuren.

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP