Vaders kant (donor) week 10

zondag 12 februari 2012


Deze week voelde ik me goed, ben woensdag, donderdag en vrijdag enkele uren naar school geweest. Dit was indrukwekkend en vermoeiend. Donderdag heb ik een lesuur bijgewoond. Het kwam bij mij als druk over en na 40 minuten had ik barstende hoofdpijn en ben de klas uitgegaan. Die zelfde middag moest ik bij de arbo-arts verschijnen en bespreken hoe ik zou re-integreren.  Zelf had ik gedacht om begin maart weer volledig te gaan werken, de arts had daar toch andere gedachten over. Na mijn verhaal gehoord te hebben zei hij dat ik hooguit voor 50% mag beginnen in maart. Ik moet eerst veel meer energie verzamelen. Dit viel mij een beetje tegen, mijn omgeving vindt het juist goed dat ook een arts zegt eerst rustig aan te moeten gaan beginnen.
Op school de volgende dag met mijn leidinggevende besproken en volgende week gaan we kijken hoe we die 50% gaan invullen de eerste tijd. Welke klas of klassen ik weer les ga geven en wat ik er eventueel naast ga doen.
Vrijdag weer op de crosstrainer gestaan. Na 15 minuten gestopt. Mijn hartslag was weer opgelopen tot 158 en de herstelhartslag in 1 minuut was 3 slagen, jeetje wordt het dan nooit beter. Na twee minuten gelukkig 40 herstelslagen. Er is verbetering. Zaterdag eveneens op de crosstrainer gestaan. Ging goed, wat langzamer getrapt waardoor de hartslag niet erg snel opliep. 20 Minuten kunnen volhouden, herstel hartslag in 2 minuten was nu 42 slagen.  We gaan vooruit!!!!!!!!
Na zo een inspanning komt er niet veel meer uit mijn handen. Wat lopen gaat nog wel, maar iets intensief en geconcentreerd doen is er even niet bij. De arbo-arts had gelijk, ik moet echt van nul beginnen en rustig opbouwen.

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP