Week 13

zondag 4 maart 2012


Week 13

Zo mensen week 13 is alweer voorbij! Jeetje, wat gaat dat snel! Deze week begon zoals ik maandag al had gezegd met een bleh gevoel en veel nadenken. Nou de rest van de week was stukken beter! J
Dinsdag ben ik na een paar uur ijsberen thuis naar buiten gestuurd door m'n moeder om hard te lopen! Na een moeilijk begin waar m'n hartslag naar de 99% van mijn maximale hartslag ging. Ging alles volgens plan en liep het eigenlijk heerlijk! Mijn plan was 800 meter misschien een kilometer te gaan. Na 700 meter ging het zo lekker dat ik besloten heb om tot dat ene paaltje gaan dit bleek 750 meter! Gedraaid en zag dat m'n hartslag goed rond de 160 slagen per minuut bleef! Geweldig! Na ongeveer 1 kilometer kwam de echte verzuring en zware benen. Maar nog steeds een mooie hartslag van rond de 164! Dit moet ik nog wel 600 meter kunnen volhouden! Ennnn dat is ook gelukt! Ik heb gewoon 1,6 km gelopen! (Jammer genoeg zijn de gegevens op mijn hartslag gegevens corrupt geraakt dus kan ik ze niet linken) De rest van de dag redelijk rustig aan gedaan en mijn zusje geholpen met een lamp ophangen. Geen verschijnselen dat ik in het rood loop! Geweldig ik voel me sterk. Zeker voor de controle morgen bij LUMC.

Woensdag de 5de dag dat mijn bloeddruk erg goed was! De onderdruk steeds onder de 80! Dat is gewoon erg mooi! Wel een hele hoge hartslag als gevolg van de training van gister. Hierna met de trein naar het LUMC geen problemen of zieke mensen tegenover me. Daar aangekomen geprikt en urine ingeleverd. Hierna kon ik gelijk door naar de arts voor gesprek over hoe het gaat.  Deze gesprekken bestaan uit 3 dingen. Hoe gaat het. Hoe zijn je waardes. Heb je nog medicijnen nodig. Alles zag er goed uit. Maar de laatste keer was er 24 uur bloeddrukmeting gedaan. Hieruit bleek dat ik gedurende de dag toch nog redelijk hoog met bloeddruk zit. Daarom mocht ik (nog) niet stoppen met 1 van de bloeddruk pillen. Maar omdat mijn nacht bloeddruk erg mooi was wordt er mogelijk een 2de keer 24 uur lang bloeddruk gemeten.
Op de weg terug viel ik echt in een dip … de eerste keer iets minders op de weg. Het is niet slecht het is jammer…
Thuis bleef ik heel erg bleh! Totdat ik samen met mijn ouders en zusje naar mijn huis ging om te klussen! Ja, ik heb een nieuw eigen huis!

Donderdag gewerkt erg lekker nog steeds om buiten de deur te denken en buiten de box te denken op m'n werk. Mijn werk bestaat daar nu uit minder prioriteiten projecten die echt nog moeten gebeuren.  Hierna naar de bouwmarkt om alle spullen te halen om te schilderen a.s. Zaterdag! Ja, dan gaat het echte werk beginnen. De gehele dag wel last gehad van de training van dinsdag! Pff echt moeten boeten voor het te ver lopen L.
Vrijdag het huis klaar gemaakt om te schilderen. Alles klaar is voor morgen! De rest van de dag gerust… de training blijft er echt in hangen. Ik ga zondag en maandag echt rusten om bij te komen!
Zaterdag om 12 uur komen mijn vrienden schilderen! Zelf mag/kan ik niet veel doen behalve dan alles klaar zetten en zorgen dat ze doorkunnen. Zodra ik maar iets teveel doe heb ik een hoge hartslag en kan ik een uur lang gewoon niets doen. Ik ben juist de klusser de doener en nu moet ik gewoon rustig aan doen en ondersteun ik de echte klussers. Misschien dankzij dat ging het enorm hard! We zijn veel verder dan ik van te voren gedacht had! Geweldig maar nu eerst 2 dagen rust!

Zondag eerste rustdag en ik merkte ook echt dat ik het nodig had! De dag rustig aan begonnen met een heerlijk ontbijt en hierna naar de bouwmarkt voor kleurstrookjes en een afscheidsfeestje voor mijn zwager die 2 maanden naar Aziƫ gaat. Op het moment ben ik moe maar voldaan over deze week! Heerlijk!

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP