In de Krant!

woensdag 13 juni 2012

Dames en heren zoals sommigen van jullie al wisten stonden wij vandaag in het Haarlems dagblad!

Hierbij het stukje.


Krant Artikel uit het haarlems dagblad 13-6-2012

Onderin staat dat voor informatie of sponsering je naar deze site verwezen wordt.
Hierbij een klein stukje erover. Voor het totale plan moet je nog even wachten. Het wordt a.s. vrijdag en zaterdag compleet online gezet. We willen de Grachtenloop echt als start van de Actie gebruiken!

Ik zal hier al wel wat dingen uit de doeken doen.
·         We ( ik en me vader ) willen de New York marathon 2013 lopen en hierbij €25.000, - ophalen voor de Nierstichting. Daarnaast willen we zoveel mogelijk aandacht vestigen op nierziekte, donatie en transplantatie.
·         Hierbij kunnen mensen die hieraan mee willen doen (Mee trainen voor meer sponsor ruimte, Meelopen met de NY Marathon) zich aanmelden op deze site vanaf vrijdag avond.
·         Alle soorten, manieren van sponsering zijn welkom. Als voorbeeld wil iemand geen geld geven maar ons het ticket naar New York geven, dan doen mijn vader en ik de kosten die het ons scheelt in de Sponsor pot.
·         Mensen kunnen ons geld schenken via een link op mijn blog. Dit gaat via Geef.nl zodat het veilig en goed kan gebeuren
·         Bedrijven moeten nog even wachten dit moet nog iets verder uitgewerkt worden. De mogelijkheden om ons te sponsoren zijn bijvoorbeeld
o   Sponsering via trainings shirt
o   Sponsering via Banners op het blog
o   Sponsering via het testen van producten
o   Blog stukken waar je met bedrijfsnaam wordt genoemd.

Maar de totale uitwerking zal er pas a.s. vrijdag zijn.

Mocht je nu al geïnteresseerd zijn, je willen aanmelden, meer informatie willen hebben of nog meer ideeën hebben om sponsoring binnen te halen kan je me altijd mailen via Info@nieren-tot-spieren.nl.

We gaan ervoor!!!

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP