Even een weekje van hardlopen en fietsen!

maandag 25 juni 2012

Sponsoring update:

Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met sponsoringen. Ik merk dat ik af en toe verdwaal in het wereldje van sponsoringen en hoe en wat.
Ook ben ik opzoek naar mensen die goede ideeën hebben om sponsors binnen te halen of deze actie bij te staan!


Zo na een paar dagen rust nadat ik de Grachtenloop had gelopen, was het weer tijd om te gaan sporten! De geplande dag hiervoor kreeg ik leuk en goed nieuws. Ik moest s ’middags naar de fysiotherapeut en na overleg mocht ik vanaf nu 3x in de week sporten i.p.v. 2x en ik mag mijn hartslag af en toe naar de 160 laten gaan.
Daarnaast kreeg ik het leuke nieuws dat dezelfde vriend die de grachtenloop spontaan had meegedaan ook gaat hardlopen! We zijn samen op dinsdag hardloop schoenen gaan kopen, en die avond zijn we ook nog gaan hardlopen. Samen met mijn waakhond/ lieve zusje.
Wat een lekker weer en leuk om met zijn 3en te lopen. Ik had verwacht dat ik wel de langzaamste zou zijn. Maar alles bleek anders te zijn. Ik had of een top dag, of na de grachtenloop een enorm grote sprong voorwaarts gemaakt met snelheid en conditie. Ik liep makkelijk rond de 8 a 8,5 km p/u! dat is veel sneller dan de grachtenloop. Het was zelfs zo erg dat Jorden niet meer mee kon. Waar hij door het langzamere tempo de grachtenloop kon meedoen, moest hij nu een stapje rustiger als wij dat deden. Voor mij waarschijnlijk maar goed ook. Het was ook een dag om je over de kop te gaan lopen.  Uiteindelijk met de vertraging waren we met zijn 3en 6 minuten sneller dan de Grachtenloop!
Waarbij ik aan het einde nog een 300 meter lange sprint kon maken achter m'n zusje aan die 200 meter eerder was begonnen en weet je wat gewoon 27km p/u op z'nn  snelst! Yeehaa dat voelde geweldig!
Dat is niet niks 6 minuten eraf en 27 km p/u! Geweldig Jorden en Lisanne!

De dag erna was een gigantische baal dag, na mijn werk dan. M'n werk gaat goed. Ik werk 3 dagen in de week ongeveer 6 uur per dag. Binnenkort hopelijk naar de 4 dagen. Maar toen ik thuis was het gewoon bleeeh. Niet echt een aanwijsbare factor, gewoon baal. Dus wat gaan we dan doen. Iets wat ik vroeger ook deed. Sporten!
Alleen voor de afwisseling en de minder hoge intensiteit zijn we ( mijn pa en ik ) gaan fietsen.
Een oud rondje (18km) dat we vroeger wel eens samen hardliepen. Heerlijk was het en het ging echt stukken beter dan ik verwacht had. Waar ik mijn vader er gewoon een aantal keer duin op eruit fietste.  Dat was gewoon het omgekeerde van het hardlopen! Het ging super lekker met een goede redelijk stabiele hartslag. Wat is er na de grachtenloop echt gebeurd, alles ging echt super lekker!
Na afloop van het sporten voelde ik me een stuk beter.

Na een nacht heerlijk slapen had ik spierpijn! Voor het eerst sinds de transplantatie wat een ‘geweldig’ gevoel… au au stomme trap aflopen. M'n bovenbenen waren mij langzaam aan het pijnigen maar gedurende de dag ging dat steeds beter en had ik minder last van spierpijn maar wel van zware benen. Nouja dat mag ook wel zoveel heb ik niet gesport sinds voor 25 augustus.

Donderdag was mijn rustdag. Nouja rust ik heb aardig wat gedaan. Maar gelukkig wel wat rust tussendoor kunnen pakken. Voor het eerst was het doordeweeks weer vroeg opstaan! Pfff dat viel me toch wel wat zwaar. Maar het was het waard want hierdoor kon ik een goede vriend ophalen van Schiphol.

De eerste dag dat ik echt weer wat ging doen was zaterdag. Met mijn Meisje onderweg naar de bouwmarkten, woonwinkels, mediamarkt om allemaal dingen in te slaan! Een heerlijke dag maar wel loodzwaar. Na een uur of 3 lopen kijken en uitzoeken was ik lam geslagen, op. Ook had ik ergens van de afgelopen dagen had ik toch spierpijn overgehouden in mijn kuiten.  's Avonds was ik gelukkig wel goed opgeknapt. We (mijn Meisje en ik) gingen namelijk op bezoek bij vrienden een dik half uur fietsen van ons vandaan. Maar erg lekker, gezellig en goed.

De dag erna was het plan te gaan hardlopen met mijn zusje, vriend, zwager, zus, vader. Door het prut weer werd de groep wat kleiner en de tijd dat we de deur uit liepen een stuk later. Maar uiteindelijk lekker 5 km gelopen rustig aan. De spierpijn zat er nog wel in en aan het einde was het ook echt dat ik me moe en klaar voelde, ik denk door de toch wel erg drukke week. Maar ik had nog een hele dag voor me! Oftewel dit werd een hang, chill en rustig aan dag verder.

Plannen voor deze week
·         Sport
o   Hardlopen- 6km lopen, rustig aan opbouwen kijken wat er gebeurdt als we meer dan een uur sporten
o   Core oefeningen doen, oefeningen die ik van de Fysiotherapie heb meegekregen om mijn rug en zij te sterken
·         Sponsoring
o   Contacten leggen met bedrijven in de buurt voor shirt sponsors, Hoe staan ze er tegenover maar vooral bekendheid generen zodat als ze mij zien of horen ze gelijk denken ik had daar op zijn shirt kunnen staan.
o   Webpagina verder uitbreiden




0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP