Donor Kant: week 15

maandag 19 maart 2012


De week van de donor.
Als ik terug kijk is dit een goede week geweest waar soms een dipje in zat.

Maandag was goed. Na het lesgeven nog wat energie over om 2,5 km te lopen. Omkleden en gaan. Rustig starten maar aan het eind was ik doodop. Moet even aan het hek hangen om op adem te komen, hartslag is hoog en gaat maar langzaam naar beneden. Conditie is echt nul.
Maar ontzettend goed gevoel dat ik dit gered heb.
Rustig naar huis gelopen, thuis even wat drinken, douchen en avondeten. Voel me goed.
Elke dag doe ik nu buikspier oefeningen, 3x 20 situps. En dan heb je ineens spierpijn in je buik!

Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag stonden in het teken van lesgeven. Daar merk ik dat ik na anderhalf uur even pauze moet hebben. Mijn concentratie neemt af en het loopt dan niet zo als ik zou willen. Ik krijg last van hoofdpijn wat als de les is afgelopen snel verdwijnt. Maar ik moet dan echt even in een rustige omgeving zitten. Na 45 minuten kan ik het volgende blokuur vol enthousiasme weer geven.

Zaterdag weer de sportschoenen aangedaan. Prachtig weer, lekker zonnetje, lekkere temperatuur wat wil een loper nog meer. Dit keer 3 km gelopen, en het ging lekker. Wel weer doodop, maar er is vooruitgang. ’s Avonds naar de reünie van een jongerenkoor geweest. Leuk om mensen van 40 jaar terug weer te zien. Ik heb genoten van het meezingen en het feest erna natuurlijk.
Deze week duidelijk gemerkt dat bij grote psychische spanning mijn concentratie snel afneemt.

De week afgesloten bij vrienden. Altijd gezellig.

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP