De week van de donor: Week 16

woensdag 28 maart 2012




Meer energie en betere concentratie zijn de belangrijkste zaken deze week.

Mijn werkzaamheden op school nemen toe en omdat ik terug kom van “ziek” geweest wordt het rooster niet aangepast. Daardoor kan het zijn dat er zomaar drie tussenuren zijn als ik 2 uur moet lesgeven. Gelukkig krijgen we vanaf 6 april een nieuw rooster. Dan neem ik er ook weer twee klassen bij en werk ik ruim 85%.

Gedurende de week gemerkt dat ik meer energie krijg. Dit blijkt onder andere uit het sneller kunnen fietsen naar en van school. Natuurlijk komt het ook omdat het zulk prachtig weer was deze week.
Tim en ik hebben samen lekker één kilometer gelopen. Lekker ontspannen en rustig aan. Ongeveer 6 en een halve minuut.

Zaterdag zijn we naar een NVN dag geweest voor getransplanteerden. Dit was erg verhelderend. Leuk om met andere getransplanteerden en donoren te praten. Ik ben sinds de operatie emotioneler en vroeg of dat vaker was en of dit nog over ging. Dit hoorde men veel en ja dit kan overgaan. Soms pas na een half jaar, bij een enkeling blijft het. Afwachten wat het bij mij gaat doen. Het is niet zo erg dat ik er last van ondervindt.

Zondag een dagje Zandvoort. De groep die ik ook train liep die dag de circuitloop. Zo een 50 lopers liepen de 5 of 12 km die dag. Vanaf half elf tot drie uur op het circuit gestaan, startnummers uitgedeeld, aangemoedigd, opgevangen na de loop en uitgezwaaid. Iedereen had lekker gelopen in een stralend zonnetje. En mijn gezicht was verbrand.

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP