Week 14

zondag 11 maart 2012


Mijn motto voor dit jaar!
2012 Now it is my turn!

Dit zou een feest week gaan worden! Waarom? Nou maandag was ik jarig! 26 jaar geworden een leeftijd die ik niet zou hebben gehaald zonder wetenschap en die ik niet in deze staat zou kunnen hebben meegemaakt zonder mijn vader! J Wauw en schrikbarend om te beseffen. Laatst zei mijn moeder ik hoorde laatst van iemand met een terminale nierziekte. Toen zei ik wouw, dat is echt erg! Maar dat is precies wat ik heb/had! :O

Dus maandag mijn verjaardag eerst een paar uur werken op m'n werk. Ik merkte dat het aardig lekker ging! Kon me beter concentreren als de andere keren. En het probleem voor me was een leuk probleem om mee bezig te zijn. Tijdens de terugweg in de trein merkte ik echter dat het kaarsje wel langzaam uit aan het gaan was. Dat zou een uur anderhalf rustig thuis zitten om weer bij te komen! Geen probleem want het echte feest zou pas a.s. zaterdag zijn. S ‘avonds het cadeau van mijn vriendin uitgepakt echt een heel vet canvas doek voor op de muur in mijn nieuwe woning! De rest van de dag lekker rustig aan gedaan. Het plan was om s ‘avonds met mijn vriendin te gaan eten bij mijn vaste restaurant! Echter deze was bezig met een nieuwe kaart dus het kon niet L Jammer!!!! Snel maar weer een afspraak maken!
Hierna zijn we de stad in gegaan om te kijken naar ene koelkast! Een goede grote hygiënische koelkast! Waarbij vooral gelet op het lang goed hygiënisch kunnen houden van groenten en vlees. Toen ik hier met een verkoper over sprak zei dan moet je deze koelkast hebben maar stuur ik je eerst naar de showroom want daar weten ze precies wat je dan moet hebben. Nou dat was ook echt zo! Die man leek wel alles te weten van wat ik nodig had en wist werkelijk alles van koelkasten!

Dinsdag veel dingen geregeld voor het feest lekker bezig geweest. Ook de koelkast bestelt! Die brengen ze zaterdag naar 3 hoog!  :O Het was eigenlijk een drukke goede dag! Ik merk de laatste tijd dat ik drukke dagen wel aankan als ik niet sport of werk. Doe ik 1 van die 2 wel dan moet ik daar mijn hele dag op aanpassen. Jammer maar hopelijk hoeft dat binnenkort stukken minder!
Woensdag de hele dag druk bezig geweest met het feest, financiën en rustig aan genieten. Wat een
Donderdag regelen, regelen en naar buiten kijken.

Vrijdag Eerst naar de ontspanningsmasseur! Cadeau van mijn ouders! :D. Heel erg raar weer op m'n buik liggen en dat iemand er zachtjes op loop te duwen. Het duurde ook wel even voordat ik echt kon ontspannen maar uiteindelijk was het echt heerlijk! Rustig aan gefietst naar huis lekker windje mee en thuis… Stress! Ik wou de boodschappen laten brengen maar alle tijden op zaterdag zaten al vol! Dus ik moest het nu regelen en ik kon niet teveel tillen en ik kon niet alles de trappen op brengen… Gelukkig wouden een vriend, zus, ouders en vriendin helpen met alles! Dus alles vandaag gekocht en in dozen klaargezet thuis. Het ging allemaal echt heel goed! Maar toen ik ging zitten om mijn medicijnen in het doosje te doen stortte ik in. Pfff moeie benen moe hoofd. Maar wel alles goed en fijn dat alles geregeld is.

Zaterdag de grote dag! Eerst s’ochtends de koelkast geleverd. Ze waren mooi op tijd alleen ze hadden de koelkast anders vervoerd dan ze hadden gezegd. Hierdoor moest hij 24 uur lang staan voordat hij aan kon. Jammer maar niets aan te doen. Hierna de sta tafels gehaald en de bar krukken bij mijn zusje. Alles in de berging en naar huis rusten. Ik heb toen 2 uur geslapen en ik had het nodig ook.  Hierna naar mijn huis om alle boodschappen, taart, stoelen, tafels naar boven te brengen. Hierbij geweldig hulp van een vriend, zus, mijn ouders en vriendin. Ik stond boven in de keuken en verdeeld alle dingen en bracht ze het laatste stukje. Binnen een uur waren we klaar. En konden de ballonnen opgeblazen worden en alles klaargezet worden

Nierstichting Tafel
Het feest staat in het teken van 4 dingen. Mijn nieuwe huis, Dat de 3 maanden voorbijzijn, dat alles na een heftige periode weer goed gaat, dat ik 26 ben geworden en iedereen bedanken voor hun steun in die tijd! Bij de ingang van m'n huis stond een grote tafel met een pot voor donaties aan de Nierstichting en folders voor donor te worden.
Om 20:00 begonnen het en gelijk al veel mensen binnen er zouden rond de 40 mensen komen :O Geweldig ik had niet verwacht zoveel mensen! Het was echt gezellig en het deed echt veel met me om zoveel mensen te zien. Het is altijd jammer dat je ¾ van de mensen niet zoveel kan spreken als ik zou willen. De avond vloog voorbij maar rond 22:30 merkte ik dat het vele lopen en praten hun tol begon te eisen. Dus toen ben ik meer gaan zitten en praten het was gelukkig al een beetje rustiger. Langzamerhand ging het kaarsje uit. Om 23:30 ging het echt uit en vroeg ik de gasten om te vertrekken zodat ik naar mijn bed kon. Alle gasten die er nog waren hebben toen nog geholpen met opruimen en de tafels en stoelen naar beneden brengen. Die moet ik maandag gaan opruimen.

Het was echt magisch het feest en heeft me echt heel veel goed gedaan! Ik was zo blij om mensen te kunnen spreken die ik alleen nog maar via sociale media op de hoogte kon houden of bedanken.
Lekker genieten van het weer bij het wedt

Zondag was een dag van rust. Na het nemen van me pillen om 8 uur en 8:30 weer mijn bed in gekropen en pas weer om half 12 wakker geworden. Ik voelde me nog moe en duf… Pfff het hakt er wel in.
Maar na een beetje bij komen, eten en op de bank zitten bleek het gewoon suffigheid te zijn van het lange slapen!
Hierna genoten van een fietstochtje en een wandeling om het wedt ( meertje). Wat een geweldig weer!


Op het moment ben ik wel moe maar echt voldaan van deze week. Het was een magische week waarin ik wel downs had maar eigenlijk geen tijd had om me daar echt druk om te maken.

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP