Donor kant: Week 13

zondag 4 maart 2012


De afgelopen week stond in het kader van de 3 belangrijke zaken.
Het is drie maanden gelden dat de niertransplantatie heeft plaatsgevonden.
Het was de week van rust. Ik had vakantie. De voorjaarsvakantie.
Deze week heeft Tim de sleutel van zijn huisje gekregen en we hebben deze week het een en ander opgeknapt. Schuren, verven en wat al niet meer.

Ik merk dat ik weer wat meer energie krijg en het ook langer kan volhouden. Een stuk fietsen, winkelen in de stad met af en toe even zitten en daarna weer terug fietsen gaat me goed af.
Kan dan ’s avonds ook nog wel het een en ander geconcentreerd doen. Dus volgens mij gaan we de goede kant op.

Deze week ook voorbereidingen gedaan voor de klas die ik weer les ga geven. Ze moeten over 2 maanden klaar zijn voor hun examen wiskunde voor de vmbo-t. Dus dat wordt werken voor ze.
Ik merk dat ik anders over werk denk door alles wat er gebeurd is en dat vind ik en mijn omgeving goed.

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP