Weekendje weg

maandag 9 juli 2012


//Volg mij tegenwoordig ook op Twitter @timhartenNier. Ook op facebook zijn we nu te vinden. https://www.facebook.com/NierenTotSpieren

Wat een hectische week heb ik er weer op zitten. Allereerst het weekendje weg! Toch echt wel spannend. Hoe gaat het met eten, hygiëne en pillen.

Nou dat was simpel op te lossen. We hadden mijn eigen brood, boter en knabbels ( nootjes) mee. Hierdoor kon ik ‘sochtends en smiddags dat eten en s’avonds iets van de kaart/snackbar pakken. Dit werd een heerlijk pannenkoek met appel en stroop! En een stiekem broodje kroket! Heerlijk!  We waren bij snow world in landgraaf. Waar iedereen behalve ik en mijn ouders heerlijk heeft kunnen skiën en wij heerlijk konden genieten van het weertje!

Zaterdag middag een rondje hardgelopen met mijn pa. Met als training 1km rustig; hartslag rond het liefst onder de 150. Daarna een 500 meter hartslag 155 en laatste 500 meter naar de 157. Waar we alleen niet aan hadden gedacht is dat Snow World bovenaan een heuvel ligt en alles rondom eigenlijk lager is. Oftewel we zijn heerlijk afgedaald in voor ons niemandsland. Waar we na een aantal afslagen ook een stuk onverhard naar beneden gingen. Op het moment dat we richting terug gingen was het toch redelijk stevig klimmen waar we ook even gelopen hebben omdat mijn hartslag boven de 150 bleef hangen. Toen hij gezakt was hebben we nog 1 km gelopen en stonden we onderaan het steilste stuk.  Bovenop was het hotel! We hebben dat stuk echt heel erg rustig HARDgelopen! Met een prachtige hartslag! Super trots!

Hartslag en hoogte verschil.

Zondag ochtend was het ontbijt best grappig. Me eigen brood en boter en alle kuipjes jam, hagelslag en honing werden mee genomen uiteindelijk voor de lunch ook wat meegenomen maar dat werd een smokkel dag een pannenkoek! Heerlijk De rest van de zondag was rusten, genieten en rustig terug rijden.



0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP