Een lange duurloop!

dinsdag 31 juli 2012


De weken gaan snel maar de weekenden helemaal. Druk weekend na druk weekend het houd niet op! Het zijn in ieder geval leuk gevulde weekenden.

Ook a l was zaterdag een dag van rust en … tja dat is het nare als ik de blogs te laat schrijf! Hierdoor krijg je stukken die je vergeet. Wat ik tegenwoordig altijd doe. Is mijn blog schrijven in de trein! Hoewel... iemand heeft mij verslaafd gemaakt aan een serie. Tja, en wanneer kan je beter kijken als in de trein! Oftewel tijdens het reizen wordt er om de haverklap de moeilijke keuze gesteld tussen serie kijken of blog schrijven. Die keuze is voor het blog niet altijd even handig. Dat betreur ik maar ik merk wel dat de serie me lekker afleid. Ook niet ongewenst altijd.

Maar goed de serie is zo goed als afgelopen nog 1 of 2 aflevering en dan is hij voor seizoen 1 klaar!

Verder de zaterdag na wat na vraag zat ik niet eens zo verkeerd. Ik heb redelijk weinig gedaan. Ik ben op pad geweest om een vaatwasser en oven/magnetron te kopen en gelukt ook! ‘Dat is weer een stap bij een klaar huis! Lekker bezig!  De rest van de dag genoten van nietsen zoals ik in het bovenstaande stuk al zei! Nou ja. Naar de film geweest en daarna nog een biertje doen in de Jopenkerk. Oeps is het alweer zo laat?

Zondag ochtend 10:00 hardlopen! Nou na zo een korte nacht zoals gister werd het wat later dan gepland dus rond een uur of half 12 stonden we buiten! Gaan! Het werd het bijna standaard zondag ochtend rondje! De afwijking dit keer was dat we hem andersom liepen. Hierdoor zaten in het begin gelijk wat stukken omhoog. Dit viel ons allemaal best tegen in het begin en zeker bij mij hakte de late nachten van de afgelopen tijd er erg in. Toch heb ik erg lekker kunnen lopen en het was ook erg leuk om ons nieuwste lid van de loopgroep erbij te hebben ( mijn Vriendin). 
Zijn er nog meer mensen in Haarlem en omgeving die mee willen lopen mail naar meelopen@nieren-tot-spieren.nl. We lopen rond de 5km (8km/u) met de laatste 2, 3 kilometer 2 minuten hardlopen, 1 minuut lopen. Dit om rustig aan op te bouwen voor iedereen.

 


Maandag:
Waar zijn we aan begonnen?
Goed onderweg
Na een heerlijke en goede nacht slapen was een groot deel van de vermoeidheid er echt weer uit. Gedurende de dag merkte ik dat het er steeds meer moeheid uit mijn lichaam verdween! Toen ik thuis kwam wou ik ook dolgraag een lange duurloop doen! Oftewel hup na het eten! Met papa de deur uit. Het ging redelijk goed hartslag onder controle en we liepen lekker rustig door onderweg kreeg ik behoefte aan een sanitaire stop. Hierdoor moesten we een blokje om. Dit betekende 2,5km meer lopen! Hoe irritant NIET! Het ging best lekker en ik had het gevoel dat ik het echt wel kon daarbij vergat ik dat ik het meestal pas een dag later merk als ik te ver ben gegaan. Uiteindelijk in het perfecte loop weer een rondje van 9,7! Kilometer gelopen. Als dat maar goed gaat morgen.
Lekker uitzicht onderweg
Laatste stukje
Nieuw Shirt!

De dag erna was ik een dag vrij. Ik had geruild met de dag van donderdag. Dit vanwege een aantal dingen waaronder een Foto shoot! Erg grappig kleding laten uitzoeken, haar laten doen … ( nouja dat was bij mij dus niet veel) en daarna kijk hier kijk daar kijk zo. Niet echt mijn stijl van foto’s maar erg leuk om een keer mee te maken! S ’avonds was het tijd voor een rit naar het strand voor een drankje i.p.v. Een training. We zaten heerlijk op een lounge bank naar de zonsondergang te kijken! Hiervoor laat ik wel een training schieten!
De rest van de week bestond eigenlijk uit een standaard week. Werken, eten en vrije tijd waarin ik niet veel heb gedaan.





Woensdag en donderdag zou ik alleen eten. Dit werd alleen woensdag. Makkelijke spaghetti met een lekkere saus van tomaten, kaas en gehakt. Tijdens het eten was het wel even wennen aan de stilte en na het eten was het vooral niet teveel in de voorraad hok te gaan duiken opzoek naar snaai! Ik ben redelijk een stress of ik eet omdat ik niets te doen heb persoon. Dat kan normaal ook vanwege het sporten. Maar doordat ik nu echt minder sport en minder beweeg is het toch wel redelijk belangrijk om op te letten!

Mooi he!


0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP