Update over mijn blog

dinsdag 3 april 2012

De bedoeling van mijn blog was het schrijven van mijn ervaringen, gevoelens en trainingen richting de New York marathon in 2013. Nu probeer ik elke zondag een update te schrijven over hoe het gaat en hoe mijn week was gelopen.Wat ik merk is dat de afgelopen tijd is dat ik de verhalen wel kan opschrijven maar niet de gevoelens erin kan leggen die ik op dat moment had.


Daarom ga ik stukken schrijven nadat het is gebeurd en deze dan dezelfde dag of een dag erna op het blog te zetten. Zo kan ik beter de gevoelens neerschrijven en zijn de details waarom bepaalde dingen zo voelen of gebeuren duidelijker. Dat lijkt me ook voor jullie wat plezieriger lezen ;)

Mocht ik een saaie week hebben schrijf ik sowieso een stukje op zondag.

0 reacties:

Een reactie posten

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP